Μπορούν η ηλικία και το φύλο σου να καθορίσουν την επιλογή κινητού;

Κατηγορία/ες ▶
Socialize!

Η επιλογή κινητού μπορεί να έχει κι άλλες διαστάσεις εκτός από τις προφανείς. Τι κινητό να πάρεις αν είσαι άνδρας; Τι κινητό να πάρεις αν είσαι γυναίκα; Υφίσταται τέτοιος διαχωρισμός;

Υπάρχουν σαφείς διαφορές ανάμεσα σε άνδρες και γυναίκες στην επιλογή κινητού . Αν και άνδρες και γυναίκες διαφόρων ηλικιών έχουν τις ίδιες δυνατότητες, δεν επιλέγουν τους ίδιους τύπους κινητών.

Με βάση την αγορά, υπάρχουν εμφανή στοιχεία για το πως επιλέγει μια γυναίκα ή ένας άνδρας κινητό με βάση την ηλικία του.

Επιλογή κινητού βάση προσαρμοστικότητας

Γενικά, είναι δύσκολο να γνωρίζουμε αν οι διαφορές μεταξύ προτιμήσεων των ανδρών και των γυναικών σχετίζονται με τις έμφυτες δυνατότητες ή με τις κοινωνικές διαφορές μεταξύ των φύλων.

Στην αγορά κινητού μπορούμε να πούμε ότι οι άνδρες θεωρούν τους εαυτούς τους πιο προσαρμοστικούς στην τεχνολογία. Πιο ειδικούς σε ο,τι νέο κυκλοφορεί, χωρίς αυτό να ισχύει απαραίτητα.

Αντιθέτως, οι γυναίκες είναι πιο επιφυλακτικές. Μπορεί να διαβάσουν τις οδηγίες πιο προσεκτικά για παράδειγμα, ενώ ένας άνδρας θα διαβάσει τις οδηγίες μόνο αν κολλήσει – και άμα…

Στο τέλος, οι γυναίκες τείνουν να είναι πιο ενθουσιώδεις για το νέο τους κινητό, ίσως επειδή έχουν επενδύσει περισσότερο σε αυτό.

Το μπλε ή το κόκκινο κουμπί?

Επιλογή κινητού βάση καθημερινών υποχρεώσεων

Όσο κι αν ένα smartphone αποτελεί κυρίως επαγγελματικό εργαλείο, έχει εισβάλει ταυτόχρονα στην προσωπική μας ζωή. Όταν αυτά τα δύο μπλέκονται, οι γυναίκες τείνουν να είναι πιο busy από τους άνδρες, ειδικά εάν διαχειρίζονται το πρόγραμμα της οικογένειάς τους πέρα ​​από την επαγγελματική τους ζωή.

Το αποτέλεσμα; Οι γυναίκες διαλέγουν κινητό με βάση τη χρηστικότητα του. Πρέπει να έχει δηλαδή απλή, γρήγορη κι εύκολη πρόσβαση στις εφαρμογές και δυνατότητες του. Ορισμένες, είναι πιο απασχολημένες από τους άνδρες. Δεν έχουν τόσο χρόνο να “μάθουν” ένα κινητό.

Επιλογή κινητού βάση μόδας;

Ποια τηλέφωνα είναι πιο ελκυστικά για τους άνδρες και ποια για τις γυναίκες;

Συγκεκριμένες μάρκες smartphones δεν φαίνεται να έχουν ιδιαίτερη έκκληση στο ένα ή το άλλο φύλο. Ωστόσο, υπάρχουν διαφορές ανά μοντέλο άσχετα με τη μάρκα.

Οι διαφορές βασίζονται κυρίως στο φύλο του χρήστη όσον αφορά το χρώμα και το μέγεθος. Οι γυναίκες έχουν ορισμένες απαιτήσεις οι οποίες δεν περνούν καν από το μυαλό των ανδρών.

Οι περισσότερες γυναίκες πετούν το τηλέφωνο τους μέσα στην τσάντα τους. Οπότε, το φινίρισμα του τηλεφώνου πρέπει να είναι ανθεκτικό γιατί θα καταχτυπάει με ένα σωρό άλλα πράγματα. Δεν βλέπουν εύκολα μέσα στην τσάντα, επομένως όταν ψάχνουν απλά με την αφή το κινητό τους, καλό είναι να έχει ξεχωριστή υφή. Διορθώνεται εύκολα με την αγορά μιας θήκης

Επιλογή κινητού με βάση το φύλο

Το σχήμα του τηλεφώνου δεν φαίνεται να είναι σημαντικός παράγοντας στην επιλογή. Πωλούνται όλα εξίσου καλά σε άνδρες και γυναίκες. Το χρώμα όμως είναι υπολογίσιμος διαφοροποιητικός παράγοντας.

Το μαύρο και το ασημί χρώμα δίνουν πιο επαγγελματικό χαρακτήρα, αλλά πέρα ​​από αυτό, βλέπουμε τα έντονα χρώματα να επιλέγονται κυρίως από τις γυναίκες. Το θηλυκό ύφος που υιοθετούν διάφορες εταιρείες στα κινητά τους, έχει οδηγήσει στην αύξηση των πωλήσεων τους.

Οι γυναίκες γενικά, εκφράζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το χρώμα ή το στυλ των τηλεφώνων και λιγότερο για τη χρηστικότητα.

Η ηλικία παίζει ρόλο

Η ηλικία μπορεί να έχει παίζει μεγαλύτερο ρόλο στην επιλογή εξελιγμένων smartphone σε σχέση με το φύλο.

Οι πιο ηλικιωμένοι θέλουν ένα τηλέφωνο που να είναι απλό. Οι υπερβολικές λειτουργίες υποβαθμίζουν τη συνολική λειτουργικότητα.

«Δεν μπορείτε απλά να μου δώσετε ένα τηλέφωνο που να κάνει ό, τι θέλω, με μια οθόνη που θα βλέπω και κουμπιά που μπορώ να πατήσω;»

Ο παππούς σου;

Καθώς όμως ανανεώνονται οι γενιές νέων χρηστών, θα υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για διαφορετικούς τύπους τηλεφώνων. Οι νεότεροι χρήστες για παράδειγμα, σχεδόν απαιτούν τα τηλέφωνά τους να αποτελούν υπολογιστές τσέπης.

Η πάροδος της νεότητας συνοδεύεται πολλές φορές από ελλιπή κινητικό συντονισμό και οπτική οξύτητα. Για κάθε άνθρωπο υπάρχουν ή αναδύονται όρια στην ανοχή της πολυπλοκότητας.

Με απλά λόγια, οι νέοι άνθρωποι ανεξαρτήτως φύλου είναι πιο προσαρμοστικοί στην πολυπλοκότητα και τις αυξημένες λειτουργίες ενός κινητού τηλεφώνου.

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να διαλέξεις ένα κινητό με βάση τις ανάγκες σου και όχι την τεχνολογική εξέλιξη;


Θέλετε να υποστηρίξετε το amigo.gr στη λειτουργία του;

Μπορείτε να κάνετε ένα like στη σελίδα μας στο Facebook, να μοιραστείτε το άρθρο με τους φίλους σας και να επιλέξετε τις φιλικές μας επιχειρήσεις για τις ηλεκτρονικές αγορές σας χωρίς καμία επιβάρυνση, από τους παρακάτω συνδέσμους:

καθώς και τα marketplaces AliExpress , Gearbest & Geekbuying.

ή πατήστε εδώ : Στηρίξτε το amigo.gr


Socialize!


Οι περισσότεροι βλέπουν επίσης:




Σχετικά με Ηλίας Αποστόλου

Κάθε σκέψη είναι μια απειροελάχιστη εκδοχή του εαυτού μου τώρα. Στην πραγματικότητα είμαι όσα δεν σκέφτηκα και όσα δεν φαντάστηκα ακόμα. Αλλά κι αυτό παίζεται… Πολυτεχνίτης φιλόλογος

Σχολιάστε

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο άρθρο επικοινώνησε μαζί μας!